بازی F1 22 در 1 ژوئیه راه اندازی می شود ، F1 Life، از VR پشتیبانی می کند

بازی F1 22 در 1 ژوئیه راه اندازی می شود ، F1 Life، از VR پشتیبانی می کند

EA Sports  اعلام کرده است که Codemasters’s F1 22 در تاریخ 1 جولای برای Xbox One، PS4، Xbox Series X/S، PS5 و PC از طریق EA App، Origin،  Epic Games Store و Steam منتشر خواهد شد. با پیش‌سفارش نسخه استاندارد، بسته شروع زندگی F1، محتوای دوران جدید F1 22 و 5000 پیت کوین به‌دست می‌آید. نسخه Champions را انتخاب کنید و همان را به همراه MyTeam Icons، 18000 PitCoins و سه روز دسترسی زودهنگام دریافت خواهید کرد.

 

با پیش‌سفارش تا 16 مه، بسته محتوایی با مضمون میامی با پوشش ویژه، کلاه ایمنی، کت و شلوار، دستکش، تی‌شرت، کلاه و نقاشی دیواری تامین می‌شود. F1 22 با معرفی یک فصل جدید با خودروهای جدید و مدل هندلینگ جدید (همراه با اتودروم بین المللی میامی به عنوان یکی از پیست ها)، F1 Sprint را نیز معرفی می کند.

 

گزینه‌های مختلف مسابقه دیگر نیز با انتخاب‌هایی برای پیت استاپ‌های غوطه‌ور و به سبک پخش، دورهای تشکیل و غیره در دسترس هستند. همانطور که توسط تام هندرسون گزارش شده است، F1 Life ویژگی جدید بزرگی است که بازیکنان آن قفل لباس، لوازم جانبی و سوپراسپرت ها را باز می کنند.  MyTeam و Career Mode همراه با دو نفره چند نفره، F2 و بازی آنلاین باز می گردند.

 

علاوه بر همه اینها، سازگاری با هدست های VR روی رایانه شخصی مانند Oculus Rift و HTC Vive است. جزئیات بیشتر در مورد ویژگی های جدید به زودی ارائه خواهد شد، پس با ما همراه باشید.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو بازی F1 22 در 1 ژوئیه راه اندازی می شود ، F1 Life، از VR پشتیبانی می کند

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/3927

خبرنامه بازی ها

گالری